Saturday, November 12, 2011

hihihi :>

haii ASSALAMUALAIKUM stalker :> shit ! aku demam -.- seriously tak suka. mencixxx aaa ! chopp , kite nak bagi tahu yang kite rindu mohd asyraf :> seriously rindu dohh. entah dia rindu dkt aku ke tak kan? mintak-2 rindu :'> muahahahahaha. entah kenapa aku asyik teringat dkt diaa. muahahaha, sayang lahh katakan :> rindu nak text dgn dia, rindu nak dgr dia gelak, semuanya rindu . hihihi :3 biy, baby nak jadi yang terbaik utk biy. boleh kan? wewwitttttt ^^ k tak lama lagi nak cuti sekolah kan? sedih :/ tak dapat lahh aku stalker dia. mama aku plan nak pegi holiday dkt thailand. ayah aku pulak sibuk nak buat pastport. atototo tahun ni family kite pegi holiday dkt thailand :> hahaaa, dekat je kan? yelaaa, aku ni mana mampu nak pegi jauh-jauh kann. k tak kisah pun. ehhh chopp, sedapkan lagu blog aku ni? sumpah sedih dohh lagu ni. k, biy lagu ni utk biy tau. jyeahhhhh, iloveyoumorethanwords sayangg :>

p/s : macam rojak dah post aku ni.