Tuesday, November 1, 2011

asalehehh hahh lehehh xD

hehoooooo ASSALAMUALAIKUM :> sumpah hari ni aku penat . k hari ni ada hari anugerah koko dekat sekolah . aku pun dengan rela hati dan semangatnya pegi sekolah . padahal aku malas . tapi fikir kawan-kawan kene lahh pegi . baik gila aku ni . perasan jap :> duduk dekat dewan macam orang gila dahh . tergedik sana tergedik sini . peduli hapee aku kan ? aku ni jenis suka buat bising . k peace :> masuk air dohh . best gilaaaa . tapi sakit bontot doh . lantai dewan dah lahh keras kan . cuba lahh letak tilam ke ape ke kan . k mula mengarut -.-


najihah & sasha sayang . dieorg baik . dua-dua aku sayang . muahh sikit :*


aku tahu lahh aku hodoh kan . hihi muka mintak cekelat choki choki :>


hehooo dia comel , dia baik . saya suka kawan dgn dia . iloveyouu lahh :>


dari kiri mardziah , ainin , tak dapat dapat dikesan . muahaha aku hodoh gila :>


haha sekali lagi muka aku . sasha omey ^^


hazirah & ainin . ini wempitzz titewww :>