Monday, January 2, 2012

bye :'>

haii blogger. k, lama tak sentuh comp. bukan apa, aku fokus utk pmr. yes, aku nak belajar. aku nak tumpukan perhatian. aku nak dpt result yg baik. aku nak tukar sekolah. aku nak bagi mak ayah aku happy dgn result pmr aku. insyallah aku boleh. azam aku tahun ni nak jadi budak baik. tak nak ponteng-ponteng kelas. tak nak melawan cakap mak ayah. tak nak maki-maki cikgu. tak nak mencarut. aku tahu aku boleh buat semua ni. aku akan buat setakat mana yang aku mampu. aku dah tak nak bercinta-cinta ni. k, i'm sorry. buat sementara ni aku nak stop bagi muka dkt lelaki. means, org yang mintak couple. sorry again. aku nak belajar. so, tolong faham aku. start hari ni, aku tak nak sentuh comp dah. aku nak stop ber-blogger ni. k, to all stalker-stalker aku yang comel cun ni, thanks sbb sudi jadi followers aku k? sayang korang. ily. kbyeeee. assalamualaikum :>